Tuesday, March 1, 2011

::bila airmata jatuh di dalam::


bila airmata jatuh di dalam
sejuta macam rasa ku pendam

bila airmata jatuh di dalam
kau tetap tak akan faham

bila ku coba renungkan apakah puncanya..
aku pun tak mengerti..
aku silap..terlalu mengharap..
alasanmu meracun hati..
janji tinggal janji..
rindu bertukar jemu..
kau yg berubah laku..aku yg menanggung pilu..
aku terima..dgn tangan terbuka..
duka lara pilu hiba sedih hampa sesal
tiada guna..
aku akur..tiada yg sempurna..
kau yg terlebih dahulu merancang..
aku coba sedaya upaya utk menghalang...
mungkin bagi mu ini semua satu permainan..
kau dengar dgn teliti ini yg terakhir kali aku berkata..
selepas ini..
jgn kau harap aku mengharapkan agar kau kembali semula disisi..
dan antara kita berdua tiada kewujudan..
tiada permulaan..
tiada airmata..yg pernah mengalir keluar dari mata
bila airmata jatuh di dalam..~



No comments:

Post a Comment