Wednesday, February 2, 2011

::malam ini::

salam penuh kasih dan sayang..
malam ni saya tak dapat lelap mata..
malam ke?pagi dah kot..huhu
saya letih nak rehat tapi mata saya tak terpejam..
mungkin terlalu byk perkara nak difikirkan..
banyak ke?hehehe (n_n)
ada la beberapa perkara yg harus bermain difikiran ni..hehe
saya sebenarnya gembira..
banyak hal2 yg terjadi mengembirakan saya..
walaupun ada jgk perkara yg buat saya ''down''..
tapi saya tak mau fikir tentang kesedihan itu...
hidup tak selalu indah kan..tp yg indah2 itu ttp hidup dlm kenangan..
jadi yg tak indah itu...biarkan berlalu :)
cuma..malam ni saya rasa keadaan hening..
saya tengok bintang betaburan dilangit..
suasana tenang..alhamdulillah..
bersyukur sgt kan..kita hidup di bumi malaysia ni..
tanah melayu hakikatnya suatu ketika dulu..
tapi sekarang kita hidup harmoni..satu malaysia :)
minggu ni kita sambut tahun baru cina..yeay!haha suker..
tak sabar tggu abg..kakak2 n adik saya balik kampung.. 
berkumpul bersama....berkongsi pelbagai cerita..
nanti klau ada kelapangan masa..saya nak letak story about my family..
sebab mak n ayah saya sibuk suruh saya cari kawan2 makayah yg dulu2..
saya nak ajarkan buat fb..makayah saya tak nak..hehe 
jadi saya selongkar la almari buku..nak cari album lama2..
nostalgia betul..syahdu je rasa bila tengok gambar org lama2.. 
gambar makayah masa muda remaja..hehehe
semua org dah tido..saya je tekebil kebil sorang diri..
nanti2 saya sambung cerita lagi okay...


No comments:

Post a Comment