Monday, January 24, 2011

::gerimis::

salam penuh kasih sayang..
hari ni saya cuma nak menulis..saya tak letak apa2 gambar utk
menerangkan maksud gerimis..
saya sendiri tidak tahu apa perasaan saya diketika ini...
saya rasa segala perasaan yg bercampur baur...
rasa sebak..tapi tiada airmata yg ingin keluar..
saya kira gerimis cuma didalam hati..
saya menyedari perjalanan hidup kita di dunia..
kita bertemu pelbagai ragam manusia..
kadang2 kita rasa kita cukup mengenali seseorg itu..
kadang2 kita sendiri seolah tidak kenal akan diri sendiri..
rumit kan?namun semua yg terjadi ada hikmahnya..
andai ada yg menanti sesuatu keputusan dari saya ketika ini..
saya cuma boleh katakan..
saya tidak sempurna utk menyempurnakan harapan dan impian mu...
kiranya ada yg bertanya saya tentang perasaan saya ketika ini..
saya cuma boleh katakan..ianya seperti gerimis.....

No comments:

Post a Comment