Sunday, July 24, 2011

::kisahkan berjuta cerita::


assalamualaikum..
salam penuh kasih dan sayang :)
pena saya menari-nari dihujung jemari..hehehe
cari idea nak menulis nih ;p
kisahkan berjuta cerita..
sudah siap..
hehehe apakah kisahkan berjuta cerita?
tunggu sahaja...
sebenarnya diketika ini..
 saya rindukan mak..ayah n adik kecik saya :(
(abang n kakak2 saya pun saya rindu jgk heheh)
oh lupa..sipipi merah sy selalu dirindui ;)
tapi saya harus kuat utk memulakan langkah baru..
lama saya rebah..tenggelam dlm kesakitan yg amat..
namun itu semua takdir yg saya kira indah..
kerana mengajar saya erti sabar n tabah..
lupakan semua yg telah lalu..
sesungguhnya masa lalu itu sesuatu yg paling jauh..
sudah berlalu n tak perlu dikenang lagi..
saya berdoa semoga
masa depan semakin baik..
kerana telah banyak duri ranjau telah ditempuh..
saya yakin dgn janji Allah..
sesungguhnya setiap kesulitan itu diiringi kemudahan...
SYUKUR Ya Allah...




No comments:

Post a Comment