Saturday, December 11, 2010

Pemergianmu - Inteam


salam ukhuwah...saya sambut anda dengan senyuman indah.. (^_^) hehe..
hari ini tak ada apa la nak tulis sebenarnya..sebab saya tak ada idea..haha
tak la..demam sikit..maklumlah cuaca sekarang tak menentu...
hari ni saya nak kongsi lagi..kongsi apa??hehe lagu di atas tu...
ha...saya suka lagu ni..kenapa?sebab lagu ini untuk kita mengenang RASULULLAH saw..
yang amat mencintai kita.....mencintai kita sehingga nafas terakhirnya.....
menyebut nama kita diakhir kalam hidupnya.......
nampak..betapa besar cintanya RASULULLAH saw terhadap kita...
saat ini....rindukah kita terhadap KEKASIH ALLAH yg satu ini...??
adakah rindu kita terhadap KEKASIH yg satu ini...
membatasi rindu kita terhadap kekasih hati..kawan2..suami atau isteri kita apabila berjauhan?
hmm...jawapan itu ada pada diri kita masing2....
saya juga selalu disapa kerinduan...sebagai manusia biasa kadang2 kita terleka...
membiarkan rindu itu membuaikan diri dan akhirnya hati menjadi tidak tenang...
jadi....sentiasalah membiarkan ruang hati kita menempatkan rindu kepada KEKASIH yg satu...
~salam penuh kasih sayang~ :)

No comments:

Post a Comment